2016/08/13

Vítejte!

Ahoj všichni!

Už delší dobu jsem přemýšlela nad tím, že bych začala blogovat. Psaní a přemýšlení o věcech mě vždycky bavilo a jen jsem vlastně nevěděla, jak začít a jakým směrem svůj blog ubírat. Často jsem si říkala, že v dnešní době holky nejvíce sledují blogy zaměřené na módu, beauty a zdravý životní styl, vlastně na takový ten dívčí svět, kde pravděpodobně vyhledávají inspiraci. Seděla jsem a přemýšlela nad tím, o čem psát, abych do toho blogového světa zapadla. Ale pak jsem se zastavila a zamyslela se nad tím, proč nad něčím takovým vůbec přemýšlím. Nechci psát blog z toho důvodu, že je to nějakým způsobem IN a psát o těchto oblíbených tématech, ale chci si ho psát pro radost, abych každý článek psala s elánem a chutí a ne se musela do psaní článků nutit. Chci zde být naprosto sama sebou a  psát o věcech, které budou vycházet ze mě - z toho jaká skutečně jsem, z mých pocitů a z mého života. A přesně tak to má být, v tom vidím smysl, ten prvotní impulz, který mě přinutil si založit blog. Právě proto abych své názory, myšlenky, nápady a zážitky mohla ze sebe dostat někam, kam se k nim budu i ráda sama vracet po nějaké době. Chvíli jsem si říkala, že možná nemám tak zajímavý život jako jiní lidé, kteří cestují po světě a stále zažívají nové a nové věci, o kterých pak můžou ostatním vyprávět. Ale každý člověk je přeci něčím výjimečný a doufám, že i můj blog si někdo čas od času přečte. Takže s chutí do toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat